13-6-2024

Möjlighet för företag att bidra

Klubbhusprojektet - Möjlighet för företag att bidra

Vårt klubbhus är som bekant under uppbyggnad och nu kan man verkligen se konturerna av vad som komma skall. Efter förfrågningar från olika företag, har vi nu tagit fram två olika företagspaket som oavkortat kommer gå till vårt framtida klubbhus. Paketen gäller under 2025 och ser ut som följer:

Paket 1 - 100 000 kr, 4 konferensdagar på klubben för 8 personer inklusive lunch, golf för 4 personer två gånger under året.

Paket 2 - 50 000 kr, 2 konferensdagar på klubben för 8 personer inklusive lunch, golf för 4 personer en gång under året.

Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta kansliet på info@falsterbogk.se

Hälsar,

Marknadskommittén

Juniorinformation

Senaste Juniorinfon läs mer här >>

Juniorfrukost startar 8/7

Juniorkommittén kommer fortsätta arrangera juniorfrukost två dagar i veckan.
Med start veckan den 8/7 kan juniorer börja dagen på bästa tänkbara sätt här på klubben.
Träffa kompisar, hitta någon att spela med eller planera dagens träning. På plats kommer ni också träffa någon av klubbens juniorledare!

Var: I restaurangen
När: Måndagar och Onsdagar klockan 9.00
(Start måndag 8/7)
Anmälan: Görs via lista på klubben.
OBS! Anmälan är obligatorisk

Vi hoppas att så många som möjligt av er vill starta golfdagen ihop på klubben!

Ankomstregistrera

Påminnelse - registrera din ankomst när du ska spela
Resultatet denna helg är tyvärr dålig..Många väljer att inte ankomstregistrerar sig innan spel.
Ni som gör det - bra & tack! Detta något alla behöver göra.
Med den nya appen Min Golf Bokning är det enkelt att både boka, avboka och ankomstregistrera sig..

Damkommittén Informerar

Kalendern visar att sommaren är här men temperaturen på våra termometrar visar tyvärr inte samma sak. Lite väl svalt och väldigt blåsigt för att kallas sommar men visst borde den riktiga sommaren snart vara här? Trots detta har vi ju ändå en helt fantastisk bana, grön och vacker och välskött!

Tack till våra banarbetare som håller den i perfekt skick!

Vi är, oavsett väder, nu igång med alla tävlingar och nedan finns våra kommande sommartävlingar:

·  Damernas Greensome 20 juni - sista anmälningsdag 17 juni och det finns platser kvar.

·  Nationell Damdag 27 juni - är nu fullbokad!!

·  Champagne-galoppen - 11 juli. Öppen för anmälan!

·  Damernas Bästboll - 7 augusti

·  Damerna bjuder upp - 14 augusti

·  Ut i det blå - vi tar upp vår tradition och tar oss till en annan bana för lunch och golfspel! 3 september!

Vår planerade regelkväll får tyvärr skjutas fram till hösten men vi återkommer snart med ett datum!

Hälsningar,
Damkommittén