26-4-2023

Sommarjobba på golfbanan

Vi söker sommarjobbare att jobba på golfbanan.

Önskemål: 18 år fyllda eller att man fyller 18 under året. Kan tänkas ta in någon som är yngre men dock inte under 16 år.

Arbetstid: 6 timmar per dag, 5 dagar i veckan där även helgjobb ingår, schemalagt. Vardag 06:00 – 12:00, ingår en 30 minuters rast.

Under högsäsong (mitten av juli till mitten aug) är arbetstiden 05:30 - 11:00, ingår 30 minuters rast.

Arbetsperioden löper från den 19 juni till 18 augusti. Möjlighet finns att börja tidigare samt även jobba längre in i augusti/september.
Behöver man ta ledigt under arbetsperioden brukar det gå att ordna om det inte rör sig om för många dagar.

Ansökningar/frågor skickas till
hakan.lindberg@falsterbogk.se

Håkan Lindberg

Banchef

Falsterbo Golfklubb

10-4-2023

Påskens Texas Scramble

Klassiska påsk Scramble spelades i lite kylslaget väder men med strålande sol!

22 lag gjorde upp om segern och som vanligt blev det mycket jämnt på ledartavlan.
Vinnare blev till sist lag Söderbäck/ Rydell /Roos/Larsson på 57 slag. På samma resultat men med sämre handikap blev lag Becker/Becker/Swedström/Wallberg tvåa.
Tredje platsen togs av lag Håland/ Krook/ Wrangel / Lundqvist på 58 slag. Sista prisplats gick till lag Liepe/ Moritz/ Sörensen/ Blumhe på 59 slag.

Tävlingsledare,

Ann, Krister, Charlotte & Magnus