Falsterbo Future

En blomstrande juniorverksamhet lägger grunden till att bevara vår fina klubbkänsla även i framtiden

Falsterbo Golfklubb grunades 1909 och har kanske aldrig varit i bättre form än idag. Vi erbjuder en unik samlingsplats för golfare över flera generationer, med en genuin klubbkänsla och starka traditioner, där många av oss varit medlemmar sedan barnsben.

Genom en ökad satsning på en större bredd i juniorverksamheten kan vi bevara vår fina klubbanda även i framtiden, samtidigt som vi utvecklar och förnyar oss. Dessutom Möjliggör vi en professionell träningsmiljö för de lite duktigare spelarna.

Med rätt resurser så får vi möjlighet att satsa ytterligare på vår juniorverksamhet, både i syfte att få fram en bredd med många glada juniorer och även hitta guldkornen som kommer att ofrma det framtida elitspelet.

Vi hälsar dig välkommen att bli en del av Falsterbo Futures juniorsatsning - ett viktigt stöd för klubbens framtid!

Ladda gärna ner vår folder där du kan läsa mer om Falsterbo Future - Klicka här >>

Ett stort tack till alla våra nuvarande och blivande Falsterbo Future partners!

Bli Juniorpartner för Falsterbo Future!

9 000 kr/år

- 2 Titleist-kepsar med FGK-logga alt. 1 dussin bollar

- 4 greenfeebiljetter

18 000 kr/år