8-2-2019

FALSTERBO VÄLKOMNAR NY KRÖGARE

Nyströms Gastronomi öppnar upp den 18 mars

Kära medlemmar, Vi är väldigt glada och tacksamma för ett varmt välkomnande av klubben och dess medlemmar. Nu närmar sig öppningen av restaurangen på FGK och vi på Nyströms Gastronomi ser fram emot att få ta emot Er med öppna armar och leverera mat och service på en hög nivå.
Vår kommer att gå tillbaka till att servera lunchbuffé med tradition av svensk husmans kost med en liten twist. Vi har fått mycket tips av Er medlemmar av rätter som ni gärna ser på vår a la carte meny och vår ambition är försöka göra så många som möjligt av Er nöjda under säsongen som kommer.
Jag vill bara flagga upp att skulle vi göra alla nöjda från början så hade vi behövt köpa in 4 st nya griffeltavlor. Vår filosofi är jobba klimatsmart, hållbart och närodlat.
Som ni kan se känns härligt att vi lyckats knyta upp, känd för er, Pelle Lundqvist till vårt team.

Säsongsarbete
Det går bra att maila in Er ansökan på info@nystromsfalsterbo.se och vi söker personal som kan hjälpa till i kök och matsal från juni till augusti och även helger under säsongen. Servisanda, lagarbetare, kämpaglöd och glatt humör efterfrågas. Finns det vana så uppskattas det annars måste det finnas vilja att lära sig.

Konto på restaurangen
Det går bra att sätta in pengar på BG 537-0267. Fram till 30/4-2019 erbjuder vi 10% på er 1.a insättning som överstiger 3000 kr. Vänligen märk med namn och kontonummer. Vid frågor vänligen maila på info@nystromsfalsterbo.se eller ring 070-8363723.

Avslutningsvis vill jag önska alla medlemmar välkomna till oss i restaurangen. Även om ni inte behöver vår hjälp så kom gärna in och säg hej. Vi ska göra vårt absolut bästa för att komma ihåg namn, ansikten och kontonummer.

Väl mött / Johan Lundberg med personal

Teamet på Nyströms Gastronomi